Att man måste ha en rubrik?!

Goddag Sveriges bloggnördar!

Gårdagskvällen tillbringades hos olivia, tillsammans med vallen, nea och tim! ...ling dissade ju.

Men vi hade kul ändå. Fast vi gjorde ju inget.. :/ :)
Tog moppen dit iallfall! :D


Så i morse blev den ingen sovmorgon. Drog iväg ill Järfälla på dop. Min syssling Julia. Så söt liten flicka!
..efter dopet bar det av hem till "dopfamiljen" I jakobsberg. Där aggerade jag alla små flickors stora idol eller nått. Jag skulle göra allt,  ta fart på gungorna, smaka av allas sandkakor, spela fotboll och vara allmänt trevlig med resten av alla gästerna där. . . vilka krav.

Så har jag fått massa information om hur man blir flygtekniker /mekaniker. Oscar är "född" till sitt blivande yrke. Han lever för det och jag gillar folk som älskar det de håller på med!
...så tjänar man tydligen riktigt bra på att vara flygtekniker..Så jag tycker att det är nått nikolaj ska sattsa på.
Nikolaj...vill du har me info om det så fråga mig. Jag är nu mer expert! ;)

Pappa är tillbaka från Åre också!


Pojkarna har även kommit med en ny låt. "Ladda ner låten"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0