Låt mig få !

slut på skoldagen, och martina sitter här som värsta nörden igen! Nej faktist inte i dag...nu sitter jag vid datorn för ett syfte! Jag är i behov av pengar, jag känner att jag aldrig shoppar och jag S A K N A R att ha vanliga kläder på mig. Seriöst jag vill ha lite shopping pengar..påväg hem var jag nästan påväg att köpa mig en lott på macken i hopp om att vinna några tusen..men den tanken skippade jag eftersom det finns chans att jag förlorar typ 20 spänn om jag inte vinner nått på lotten, man borde ha lotter med 1000 spänn i vinst som minimum..och lotten kostar 50 öre :) Jippie! Jag skulle bli stammis ;)

Men i min förtvivlan kom jag på att varför inte ta tag i det där med "hej, jag söker jobb" grejen och skaffa sig ett jobb. Jag vill! Så det är därför jag sitter här i dag..jag vill ha ett jobb.

Ge mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0