Jag är en fusen fiskpinne

Känner mig som en fryst fiskpinne. Burr..det är verkligen  iskallt i mig. Sitter här med en massa filtar men de tycks inte hjälpa. Liknar nog en mumie. ^^

Efter skolan i dag var jag på hemligtuppdraghemligplats med hemligperson. Och eftersom de är hemligt så skriver jag inget mer om det. Men de var de som jag gjorde efter skolan.

Pluggade sedan på historian..skrev om ALLA 9 stycker A4:a sidor och nu är de bara 7 stycken. Alltid något och jag lärde mig ett o annat om Alexander den store, Filip II och Greklands demokrati.

Haha i dag såg jag en man med alxelväska och kom genast att tänka på gårdagens "Vänner" avsnitt ^^ Vet inte om ni fattar? :P Gör ni?

Snart är det desperate housewives..:)








Kommentarer
Postat av: Eli Rätväg

Moahaha, jag såg dig efter skolan..på din moppe. Du såg mystiskt ut..och jag gissar på att din hemliga person var Nathalié..bara för att jag inte såg henne i skolan. Öh?
(:

2007-10-24 @ 01:05:13
URL: http://elismulan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0