Höstens lördag (det var djupt)

Natt-folket, Hej!

Tillbringade denna höst dag (som skulle kunna vara sommar, enligt endel) med världens finaste på alla sätt och vis. <3 I guess you know who..^^ Älskar dig! Har så underbart roligt med dig. Du är så speciell ^^ ;P <3

Nikolaj ♥

Kl 18:13 var vi hemma hos fredrik (noomi sa åt mig att det var helt förskräckligt att vi kom hela 13 minuter försent) haha ^^ tack noomi-kontroll-på-tider! Det är bra...Spelade guitar hero (även jag, fast jag sööög!) och så åt vi tacos och kollade på Zodiac. Som jag tyckte var en super bra film. En bra, lång film med sämst slut..eller inte sämst men nästan. Verklighetsbaserad var den, och det uppskattas! Blir bättre då på nått vis..En film att se. Yes.

Betyg: ♦ ♦ ♦ ♦

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ska föresten inte på mötet i morgon (idag) som en överflödig information till er som är intresserade ^^ Ville ju gå..men vi ses på youth prybb!

kraaaam

Kommentarer
Postat av: Noomi

tider är till att passas ! men visst finns det en akademisk kvart... =)

2007-10-22 @ 11:10:22
URL: http://noomif.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0