Vi var oönskade!

hej hej.

Ännu en dag avklarad.
Idag har jag varit hos mina kusiner i deras nya lägenhet och den avr jätte fin :) älskar planlösningen..blev värsta peppad inför vårat husbygge :D längtar!

Så åkte jag lite senare till daniel, spelade spel och drog sedan till donken vid fyrislund. Sen blev vi kickade ur teamet jag o ester..så stack vi ensamma, övergivna, och blöta till nea. Där var vi oönskade och då åkte vill till kricke, blev bjudna på bullar och satt o snackade me kricke o samuel e. :) Trevligt sällskap

Gonattsing.

(en uppmuntran till prybil på jobbet) - Kämpa på du är så duktig som orkar upp varje morgon! GO for it! Inte mkt kvar nu!

Kommentarer
Postat av: Prybil

naww, tack tina! den värmde =)

2007-07-08 @ 13:31:55
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0