Konfirmation

I dag är det söndag och det var konfirmations möte i kyrkan. Min bror och hans kompisar konfirmerade sig och vissa, de flesta (I think) döpte sig också, vilket jag tyckte var bra!

Sen åkte jag hem me mamma, min syster och josefine för att föreberda jätte maten jätte fort innan gästerna kom. Min bror kom med en annan bil en minut innan gästerna kom mkt snyggt!
Han var dock sjuk vilket man kanske kunde höra när han döpte sig, hes var han och hade ont i halsen (det kanske är samma sak) men iallafall..så han sov de mesta av firandet..och han sover ännu..och firandet håller på ännu.

Så satt jag här helt oskyldig och så fixk jag också ont i halsen, men det går över jag snodde en halstablett av min bror, det är han värd ;) eller nått ^^

G R A T T I S alla konfirmander!


Tjarrrå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0