Följ mitt råd kära vänner!

ÅH!
Är alla norskar likadana?! Seeeega! Ester har nu sminkat klart sig, Tack och lov men hon sminkar ju sig så stört trögt! Typ en timme eller nått..så lång tid kan man ju inte ta på sig. Eller?!

Jag har förövrigt något jag har på hjärtat som vill ut. Det är så att jag verkligen verkligen tycker att man ska byta till comviq, VERKLIGEN! ALLA! Jag vet också att jag inte än ensam om dessa tankar, noomi är mitt starka stöd.

För det är så här super bra att man smsar och mmsar gratis med alla comviqare. Alla säger "WOW"

Tack och adjö, följ mitt råd ;)

Kommentarer
Postat av: Noomi

jag är alltid vid din sida när det gäller den punkten ;) hahaha ! Prybbans Telenor kan slänga sig i väggen !

2007-07-29 @ 03:10:43
Postat av: Ester

Du! Så trög är jag minsann inte.. De tog låååångt ifrån en timme för mej o sminka mej!. Du ska bara passa dej du! haha ;)

2007-07-30 @ 12:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0