Shopping ^^

Tjena!

Dagen började med ett mysigt besök från mormor och morfar, vi fikade och kollade lite på husritningarna för gårdshuset. Fint blir det och (ohh!) jag längtar så tills man får se allting klart! Det kommer bli så snyggt!

Sen kom mamma hem från jobbet och så åkte familjen till Järfälla och sen till Kista för att titta lite på rean..tänkte mig köpa ett par jeans eller två men jag hittade inga! Så istället kom jag hem med

- 2 par BjörnBorg trosor
- 2 BjörnBorg Bh.ar
- ett BjörnBorg nattlinne
- en nyårs-klänning
- Garnier asiktskräm

inte riktigt som tänkt men vadå?..Det man hittar..köper man. ^^ hihi

Imorgon blir det att se Arn med Mamma, Pappa, Lillebror, Nikolaj och William. :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0