Denna dag alltså.

Jaa...det var en trevlig samtalskväll om släkten, jag o nea snackade säkert i 3 timmar om våra släkter..kom fram till att vi har lite underliga släkter båda två. ^^ Och vi som trodde att noomi sov. Den läskiga tjejen alltså..hon var vaken hela tiden!!! Och noomi sov föresten ända till kl 12 vilket är ovanlgit för den tjejen..men mitt rum är ju så mörkt..De är så de ska va. ¨Så låg vi i sängarna och snackade till kl 15..då de tog bussen hemmåt..

Snart ska jag in på julkonserten..åker in med fam. Fredriksson. Trevligt   :) och i kväll ska vi till nikolaj och kolla på greveholm..och jag har jätte svårt att veta vad jag ska köpa till nikolaj! Snälla..tipsa mig.

Så blir det översovning hos noomi. ;)

Kommentarer
Postat av: Prybil

JAA! ditt mörka rum och en trött människa.. man kan sova i 100 år! :)
Greveholm

2007-12-09 @ 23:13:52
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0