City ^^ skoj skoj.

Haha! Heeej! I´m here. Yes I´m.  mkt roligt, jag vet ^^, Är nu hemma...helt tidigt! känner mig schuuuuuper duktig! Rätt skönt att vara hemma faktist. Dagens timmar har fördrivits mkt trevligt på stan med natta och eli..daniel och edefors hänkade senare. Har införskaffat skolkläder, almanacka, pennor, pennfodral, sudd ;) m.m...sånt smått och gott som påminner mig om skolan. Hm. visst visst. Hej du positvia tjej! - Hon är inte hemma. 

Roligt var det på stan iallfall...även om det bara var jag som typ bestämmde vart vi skulle gå...hihi ^^ var ju typ bara jag som köpte grejer så SKYLL ER SJÄLVA! ^^ :) Ta det inte personligt. Jaj liker er. (ester är nu stolt, gillar min norska stavning) Köpte jeans föresten också. Super snygga...eller hur natta?! 
Hihi..pojkarna bjöd lite på skratt också..det uppskattades ;) Men jag är ledsen att säga att ni inte gör er i klänning snubbar :P Men ni är ju fina för de. :) 
 


Kommentarer
Postat av: Victoria Prybil

råå heta ju ^^,

2007-08-16 @ 03:38:12
URL: http://victoriaprybil.blogg.se
Postat av: elii

Stört nice att vi fick på dom klänningarna!

2007-08-16 @ 13:39:06
URL: http://elismulan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0