Uppsala Lucia 2009



Jag blev blev framröstad som Uppsala Lucia 2009. Mamma anmälde mig till Lucia, jag tyckte att det kunde vara en rolig grej men hade inga tankar på att jag slutligen skulle bli Lucia.

Blev otroligt överraskad i dag när Unt kom in på min matte lektion. Jag visste att det var i dag någon skulle lbi överaskad med att få veta att dem vunnit. Men jag hade inte så stor förhoppning på att det skulle vara jag. Alla lucia kandidater är duktiga på att sjunga. Jag hade själv en annan favorit.

Men nu blev det jag, och jag tror att det ska bli jätte kul!

...nu ska jag snart iväg och prova krona och lucialinne och sen vidare till sångövningen med alla andra flickor.


Kommentarer
Postat av: Emanuel

congratulations, det förtjänade du

2009-11-23 @ 21:24:32
URL: http://vidunerligt.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

GRATTIS:)! Såå roligt.

2009-11-25 @ 18:12:07
URL: http://johannasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0