frågetecken och lite annat

Oj nu vet jag knappt hur länge sen det var jag skrev. Var ju sjuk typ ...hela veckan. Till Torsdag så innan det blev det ju ett och annat...aktivt bloggande. Men nu så här när jag blivit frisk har jag som återgått till mitt fullpackade och väldigt intressanta liv! Så jag har inte haft tid att ens sitta vid datorn ens.

I torsdag var jag med nikolaj, vi pluggade på Fe och såg "slumdog millionair" Som var riktigt bra. Se den!

I fredags, va jag med nikolaj på håltimmen, och med isabella efter skolan och innan mötet. Jag var trött och kom hem tidigt, la mig innan tolv.

Lördags, jag vaknade konstigt tidigt, beror nog först och främst på två saker. Första saken: Ljust i rummet, klarar inte av sånt. DÖD! Andra saken: Jag hade lagt mig tidigt.. .
Åkte till nikolaj och hängde där hela den soliga vårdagen. Fikade ute, gick promenad, kollade på Wildkids och Robinson. VET NÅN OM ASCHA ÄR KILLE ELLER TJEJ?!!

Och..så har vi söndag. Gud fick min morgon, och sen for jag, valle, arash och nikolaj till stan där vi träffade lite fler folk, kollade på concrete som dansade på UKM (grand). De gick vidare och var sick bra! Rockisch!

Åkte lite buss, kors och tvärs med nikolaj och tillslut hamnade vi hos honom där vi...inte gjorde någonting...jag typ satt i hans säng och spelade fuzzle och han gjorde nått annat...Sen drog vi till Josua och hade överraskningsfest för killen! Som i dag fyller 19 år! Grattis än en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0