Jag har inga barn

hej.

Har haft fullt upp hela dagen. Jobbat..och efter det kom det massa folk och firade mamma som fyller år idag!

Grattis Grattis!


Nikolaj bland annat! Han som jag inte träffat på hela helgen. Jag har saknat honom. Men i dag har han varit min tills för 5 min sen! Bara min. . det är han alltid. <3

Vi har haft mysigt och både blev väldigt trötta efter att ha lekt med mina kusiner. Som skrek massor. . . .vi lekte med små gubbar typ..på en lekplats. Nikolaj blev även utklädd till nått..estetiskt av ella.

Söta barn, tur att jag inte har egna just nu. .Jag nöjer mig med katten, och nikolaj. Det är min lilla familj att ta hand om. ;p

Nu blev det natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0