Mamma mia.

Hallå. -håltimme.

Igår fäljde jag med nikolaj hem, vi käkade på max med nästan hela hans famlij + isak, och jag då. Trevligt. Ovanlgit att va där på dagen. . .
Hyrde Mamma Mia som jag inte hade sett, men hade stora förväntningar på. Vilket resluterade i att den .."inte var så bra som jag trott" . Jag måste lära mig att sluta tänka för högt om saker, man blir ju lite besviken. Den var bra, men inte sååå bra som jag hoppats.



Så ska jag planera mina julklappsinköp som jag tänkte börja med i morgon.
Mamma, Pappa, Nikolaj, Lillebror, Rebecca och en till, som blir antingen, lojloj, alex, lise eller carro. . . .

P är i sthlm och rider.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0