Planer för dagen..

Dagen var inte särkildt kul i går. Okej, den började faktist riktigt bra med sol och frukost ute i bikini! Men sen kom molnen och täckte min dag så jag var inne. Tittade på tv, satt vid datorn, tittade på tv, satt vid datorn. Ända till klockan 11 varavade jag så.

Idag har jag planerat min dag med saker jag ska göra.

( ) sola, om de finns nån sol - nej det kom ingen sol eller värme. :(
( ) skanna in all grammatik från tyskaboken till datorn - nej det gick inte
( ) hemmaspa - tänkte prova på noomis tips! ;)
( ) äta lunch, det blir nog tacopaj!
( ) städa
( ) se på fotbollsmatchen - heja sverige!

Inget avklarat ännu..men det kommer väl ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0