Dubbel date, abtronic & Max

Jag skyller på min cancer dator. Det här är knappt kul.

Igår var det en mkt trevlig dag. Jobbade, och sen stack jag hem till N för att umgås. Solen strålade och jag ville ha min nya bikin så vi ringde natta och chuba och så drog vi till länna för att spela volleyboll och bada tårna. Sen kom Mr. Nikua och hälsade i sista sekunden innan han och natta tog min Jog till ica för att köpa lite mat till våran dubbel date. Chuba ville inte vara med utan stack hem och jag och nikolaj tog en saktare ride hem i epan.

Det blev grillad kyckling med pommes pinnes på nikolajs altan under filtar och mys. Kvällen avslutades med "Busungarna"

Idag, sommar och sol så cyklade jag hem till olivia med min sommriga sommarhatt från göteborg  ;)
Så testade vi deras nya "abtronic" typ vibrera dig i form. Eller nått, stört rolig grej. . . .
Och enligt theodor har jag redan blivit smalare, han tippde mitt midjemått till...1 cm. Charmtroll ;)

Så har nikolaj fått jobb på MAX! Grattis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0