Pojkar ska de va ;)

Hej alla barn nu är det dags för ännu ett inlägg! Jag kan tänka mig era glada smilande smile ;) haha!

Nån är på humör? Jaa...fick jusst höra att pappas "bästa" vän Hocke..som jag kallade honom som liten, har fått ännu en son. Grattis. 4 Pojkar nu då ;) Lukas, Petrus, Walter och..pojken. Har nog inget namn ännu. Ursöta små pojkar är de iallfall. Charmtroll!
Sånna pojkar vill man ha! Jag vill ha! ..inte jusst nu ;)


kl 18 kommer släkten och grattar papps som fyller 43 år. Man ska kanske inte säga hur gamla folk som är över 40 är. Men skit samma..ändå ingen som bryr sig? Inte pappa iallfall. Mamma verkar bry sig desto mer. Hon menade i morse att pappa nog var 33 och inte 43 ..you wish ^^

Trevligt blir det nog iallfall! :)

Kommentarer
Postat av: Prybil

nej de gör du inte ^^, hah :p

2008-01-30 @ 17:35:45
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0