nattlig upplevelse

Sitter här vid datorn. (: Knappast nödvändigt att skriva men nån början måste man ju ha. Solen steker iallfall i min rygg, så jag slipper frysa! Det är bra.

Drömde att jag såg Maria Brink sitta på en stol i en park. Så jag gick fram till henne och frågade om inte hon igentligen var i Thailand. Men då svarade hon att de hade åkt hem tidigare för att de saknade alla här i Sverige. :)
Sen såg jag Nikolaj. Och han var jätte brun! Då blev jag lycklig...dock vaknade jag typ sen och märkte att de fortfarande var i Thainland. :/ Dem har de ju iallfall bra...

Åt nyss köttfärssås och Spagetti! Mums, det är faktist riktigt gott. Ska ta bussen 11:50 eller nått..så typ om en timme går jag.                                                                                                                  
...Och om en vecka är jag me nikolaj! :) :) :)


Galosch! ;)  

Kommentarer
Postat av: Daniel

Nej han kommer ha flagnat bort allt å
vara vitare än han var innan han åkte :)
åå veeeeem träffa du på busseeeeen?

2008-01-28 @ 16:00:09
Postat av: Anonym

Haha, sötnos! En vecka är bättre än två :)

2008-01-29 @ 17:23:18
URL: http://elismulan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0