När kyckling gör mig glad..

(:

Vissa saker gör mig glad! Super duper saken är ju såklart nikolaj! <3 Alltid överst på den listan!

Men i dag var det en helt annan sak som gjorde mig glad. Så här var de..Mamma hade tagit fram mat ur frysen. Som hon trodde var fisk..så den skulle bara tina och sen skulle hon laga nån fisk. :) Sen kom jag, och denan gång var det jag som gjorde så att jag blev glad. Jag kollade på "fisken" och insåg ganska snabbt att de inte var djuptfryst fisk utan..kyckling! Yes!

Så glad som jag var kom jag med den super nyheten om att vi skulle äta kyckling idag. :) Så de blev kyckling wook!

:D

Kommentarer
Postat av: Prybil

läätt!!! och jag svarar på din kommentar i ett annat inlägg.. snygg undanmanöver va :)
gott med kyckling.. wok föressten ;)

2008-01-10 @ 20:42:39
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0