Hjääälp nån har mitt lösenord!

Scaaary!
Ni som har bilddagboken vet ju säkert om det här med att de är någon som tagit sig in och har allas lösenord...så man skulle byta..men jag orkade inte göra de i går. Men så idag hade jag ett konstigt medelende...

gästboken för maartiinaa
Namn: maartiinaa
 
Ditt IP kommer loggas

Inlägg inkommande / utgående
  Sida 1 Nästa >>  
Joelp
Angående bild
12/01 13:25
Status: Online
obesvarat
Ja!! I äppelträden :)
Svara
PM GB 
Bisu
Angående bild
12/01 07:08
Status: Online

tack : D du var inte så pjåkig sj : )


Det som är längst ner! Hjääälp har aldrig sett rabben förut så jag gick in på hans bilddagboken och kollade om nån skrivit nått till honom från mig..och javisst fann jag det! Om du vill se klicka här: killens bilddagbok

Och det är inte jag som skrivit det! (jag heter maartiinaa på bilddagboken) och de är ju mitt namn som står och allt! Så jag varnara för detta och byt lösenord! Det har jag gjort nu!

Kommentarer
Postat av: Prybil

läskigt! men jag hittade inte va du hade skrivit..? :o

2008-01-12 @ 18:36:16
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0