"Omelett, lätt som en plätt?"

Baaah!

Jag är förkyld! Usch, det är så jobbigt. Lagade nyss ett försök till en frukost-omelett^^ Det gick inge viadre fast ändå blev det rätt bra! Jag var lite trött så jag läste itne hur man skulle göra utan hällde bara i alla sakerna i en o samma smet..vilket det senare visade sig att man inte skulle göra :/ :P aja..det  blev rätt gott ändå, inte så snyggt bara..såg riktigt äckligt ut faktist.  haha!

Så..vad ska jag göra hela dagen då? Ja du..det blir väl att vara hemme..har tydligen lovat mamma att göra kyckling. Såå det ska jag väl göra. Sen i kväll ska jag nog in på konferesen, det är ju Stefan som snackar ;)
Kommer du ? 

(:  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0