Stor skjorta

God afton.

Jag sitter i Nikolajs gosiga flanellskjorta som jag är lite kär i. Ska snart krypa ner i min stora säng som är renbäddad med nya vita lakan som jag fick i julklapp av söta mormor och morfar. ♥

Varje dag upptäcker man något nytt utav mer eller mindre betydelse. Idag har jag lärt mig att jag inte fattar filmen "Donnie Darko". Den är helmysko. Se den inte, känns bara rent utav ovärt. Under hela filmen (som faktist är lite spännande) sitter man och försöker fatta hur allt hänger ihop. Man känner den lilla gnistan av hopp ända till sluttexten. Då man bara får acceptera att man inte har fattat någonting. Ovärt helt enkelt.


Tack Nikolaj för den fina data-musen jag nu har med "bakåt-klick". Du är en Prins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0