kan skrivaa.

ledig dag. kan knappt tro det. på min lediga dag filmade jag på lo. det är vad jag vill kalla snällt. träffade fröken Afrika Bitamazire. ett fantastiskt möte. även islandspojken hlödver. (: så internationellt är det på livetsord. blev trött på kvällen. for hem med varma bilen <3

kollade på rika ungdomar som inte pratade så fin engelska. de provade att bo på gatan. det såg inte kul ut. de var dåliga på det med. en gubbe på tvn sa att han gillade att bo ute. tänk att endel föredrar det. märkligt. jag föredrar att bo ute snart. om jag blir antagen. villvillvillvill. fixar inför det nu. bästa bästa brevet ska jag skriva. sommaren kommer bli hemsk och fantastisk. HOPPPPPPPAS.

det är väldigt nära till nästa år. bästa året hittils kommer det bli.
arå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0