skepp ohoj, Kapten!

Fredagar är kluriga. Efter BTT-lektionen tror jag alltid att det är lunch. Fel. Svenska C, hmpf...en dag ska jag nog lära mig. Fick MVG på mitt föredrag som jag höll i går vid en kyrkogård om en död man. Jag blev glad. Sen blev jag ledsen för Thord sa att jag var så nära MVG man kunde komma på Psykologi provet.

Jag blev glad när jag fick handla helgens mat med Edis. Plättar, banan, glass och MASSOR av mjölk. Hälsade på Bosse och kastade äpplen på ett träd.

Nu har jag övningskört, jag är trött. Tänker stanna hemma i kväll. Skönt blir det. Isabella kommer, hon är fin.

Det här är en bild på edis, ruthski och belli. Så fina kompisar har jag!
- På Elida



..nästa gång jag leker med nikolaj ska jag ta kort på honom. Fina! Utan grimaser och utan hamstrar. . .Sen ska han pryda min blogg ett slag. För han är finast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0