jag skrattar åt CSI

Kamerakursen blir bara roligare och roligare. Nästa gång har vi praktik! Very very läskigt. Fick börja testa med skärpa och zoom idag. Jag tyckte att jag var ganska duktig. Duktigare än vad jag väntat. Det känndes BRRA!

Jag hostar fortfarande, CSI är egentligen roligt på ett löjligt sätt. Alla är snygga, använder sina pistoler ofta och överlever allt. Nu ska jag ta en macka och läsa lite Twilight...den har inte ens blivit bra än.

Fixade Alexandras blogg i går också. Ganska små fixelitrix. Men fint blevde. Ta en titt. . .

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag älskar CSI, men bara orginalet, inte Miami eller NY :P

Vad roligt med fotokurs, en sån skulle jag också behöva gå :) Men var ute på en promenad med kameran nyss och lärde känna den lite iaf :)

2009-09-26 @ 17:50:17
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/
Postat av: Prybil

keep up the good work, den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge - belöningen kommer

2009-09-27 @ 23:14:37
URL: http://victoriaprybil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0