weeeeiiii....

Autum, Royal Botanic Garden Melbourne by teresachin2007.

 

uuhhh...idag är det en riktig blåsdag! Längsta dagen i veckan, mitt i veckan. Noomi och jag har planerat drinkarna för studentfesten, och ja. Det kommer bli fiiieest! Hittade min krönika om drömmar som jag tydligen sparade en extra kopia på. Tack Gud för kopior! Behövde alltså inte skriva om hela schetna saken om drömmar. Flummit vare.

Och IKVÄLL mina vänner början "Bonde söker Fru" Jordens kanske mysigaste program. Jag kan tänka mig att det kommer sitta tre fina blondier nera i götebrog spikade framför TV.n ikväll. Lova att ni kommer sakna mig om ni äter nudlar. Det måste ni lova. Jag vill komma snart, Göteborg behöver en pust av mig. Jag känner det. Kallelsen.

Kommentarer
Postat av: Noomi

Ophuuf, vilken tur att den fanns kvar, hade nästan känt skuld för att ja skicka drinksaken annars för all del.

2009-10-07 @ 21:39:33
URL: http://noomif.blogg.se/
Postat av: Prybil

Du känner oss läskigt bra! Hur mysigt skulle det vara om du delade en sådan onsdag... joooordens mysigaste! :D

2009-10-11 @ 15:07:09
URL: http://victoriaprybil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0