tårka.

en schnuki unge.

ett av barnen som kommer i morgon. Hon är min schnuckii



jag har massor av nagellack. men idag har jag lånat ett fint orangerosa av min syster. Det torkar aldrig så jag blir tvungen att sitta här och låta det torka i sin takt. Det skulle var mysigt om torka stavades med å. Tårka. finare tycker jag. i morgon börjar jag halv tre yes.


Idag firade vi mamma lite, familjen bara. I morgon kväll kommer kusiner, mormödrar och fädrar. Fy vilka svåra ord sälktingar bär med sig..mädrar och fäder. usch. Men dem kommer och det är trevligt. Jätte, Faktiskt. ...


.......Och lingan, om du läser detta så säger jag att jag saknar dig i skolan.

Kommentarer
Postat av: tardie

ÅH :) söta! va glad jag blir!

jag saknar dig med! :D

jag saknar er alla..

2009-10-07 @ 22:02:08
URL: http://victard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0