TJUT in the head.

katt

jobbig dag igår. orkar inte ens skriva mer om det. . . när jag väl har bestämt mig för nått ångrar jag mig inte. Det är så jag är. Bestämd. Lovisa är fin också. Det finns många fina...nikolaj är fin som ringde mig igår kväll och pratade med sin morriga röst. Linnea är fin för att hon skriver till mig ibland. Isabella är fin för att hon är lite rolig. Eli är fin för att hon mer än vem som helst. Pappa är fin för att han är givmild och mamma är fin för att hon är bäst.

Jag må va en känslig typ just nu. Men hur skulle du va om du låg och vred dig hela natten med världens pain in the as huvudvärken?! Somnade tillslut runt 4 kanske? Vaknade kl halv sju då klockan ringde med samma mysiga känsla i huvudet. Mamma kom med huvudvärkstablett, hade inte orkat att själv gå upp och ta den. För ont. Ställde klockan så jag skulle kunna sjukanmäla mig innan tolv och försökte somna om.

Nu har jag tittat på gossip girl. Är inte sugen på det längre. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Kanske spela tv-spel?

Kommentarer
Postat av: Lojloj

Du är fin Martina!

2009-11-12 @ 21:43:38
Postat av: alex

jag saknar dig, lite grann sådär att vara med, vill jätte gärna vara med dig... de skulle varit roligare om du varit med i helgen, men vi får ha ännu roligare en annan gång!!! kärlek <3

2009-11-16 @ 16:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0