Kära Gud, kan jag få en tårtbit till?

mosad vit chokladboll, det är så jag känner mig på ett ungefär. Tänk om man ändå var brun! ..och inte ontig i halsen. Den tanken är olala! Men istället sitter jag här vit och skadinavisk. Ska snart till kph och hämta ut provex. av årsboken. YÄY! Sen fort fort hem och vila/plugga på matematik och lite svenska. Kommer till skolan en sväng och gör lite prov sen hem igen.

Planen är somna i solen några timmar, bli frisk från halssmärta, (solen botar, kanske), bli ett matematiskt snille och snacka med kph så jag får årsboken i morgon eller på onsdag. Det är ett måste!...Så. Hej!


Kommentarer
Postat av: Martina

Härlig blogg!

Hoppas det gick bra med dina planer om att bli brun och frisk^^

2009-05-29 @ 10:08:42
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0