Sleeping beauty.

Eli sov över i fredags och vi hade en liten myskväll med massa smörpopcorn och gamla foton sen jag var liten. Vilken tjockis man var. Kära nån. . . Somnade gott efter ett samtal som nästan aldrig verkade ta slut. Fast på ett bra sätt! Vaknade av klockan, jag och eli har annars en förmåga att sova bort hela dagen. Men inte denna, för vi hade planer på att åka till IKEA och upptäcka saker till mitt rum . . som jag faktsit aldrig tar tag i känns det som. Det är pengarna som drar i mig, dem vågar inte lämna mig så att säga. Så istället för att åka till IKEA, stannade vi kvar i stan och checkade inspiration från andra butiker. Hittade faktsikt ett bord som ja är lite små förtjust i.

Det blev lite klädköp också. . . hade inte köpt något på länge så det var jag värd. Ett par grå chinos från monki, ett färgglatt linne från HM, en skjorttunika från HM, hårinpackning och shampoo.

Sen åkte eli hem och jag träffade Nikolaj i stan, så åkte vi hem till mig och hade en myskväll med  min familj. ^^
Jag tycker om att vara med mn pojke, han gör mig lycklig! (: Det är skönt att han nån man kan snacka med om ALLT!

I dag har jag, som vanligt jobbat med årsboken. Snart ska jag åka till fyrishov och gå på UF-mässan med massa folk. Sen ska jag leka med Vanessa, klippning står på schemat och sen på kvällen ska jag kanske klippa två flickor till...alex och lisen. Kanske skulle börja ta betalt snart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0