La voix

Nu sitter jag här igen. Det är söndag morgon (om nån missat det) och solen lyser vårigt på den objudna snön.
Igår satt jag hemme hela dagen och pluggade på lite allt möjligt. Mest matte och årsboken. . . fast på kvällen kom vanessa, gabba och valle. Vi såg på melodifestivals finalen. Vi satt alla på helspänn under röstningen. Shit det var inte roligt. Sjukt nära att "Snälla, snälla vann!" Vad tänker svenska folket med om de helt seriöst vill skicka henne till eurovision?!

Ernman: "Jag är så lycklig"

Men Carolina Af Ugglas kom tvåa och istället vann opera blondinen Malena. Hennes låt och framförande var lite ovanligt jämfört med vad vi brukar skicka. Så det jag hoppas att dt går bättre iår för sverige än innan. Jag tror att det antingen är en HIT att skicka Malena eller så blir det en FLOPP. Inte något mitt i mellan...(:

Känner mig fortfarande inte kry. Så...det blir väl till att vara hemma även i dag. För jag måste komma på Geografin i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0