Zoooom Zoooom Zooooom

hejsan!

jag är väldigt trött just nu och i morgon har jag för första gången på hela lovet inget planerat. Förutom att skriva en cv kanske. . . ska iallfall sola! Min bleka kropp skriker efter sol, Uuuuuh!

Midsommaren firades för typ första gången. Ja, det var inget speciellt åt middag med Brinks och Johanssons....nikolaj och jag åkte sedan till Vanessa där stämmningen var lite ...halvdöd men vi hade det trevligt iallfall! 

Igår var jag med nikolaj, vi plockade blommor, gick på bio med ruth och benjamin (Baksmällan, den var rolig!), fikade, gjorde ingenting och lite sånt. Vi hade en lugn och mysig dag! Han är så fin, min nikolaj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0