Vatten är bra

segling

Två nätter utav perfekt sömn. Ironin flödar men åh..vad jag tycker om att höra nikolajs röst under de flesta utav sovtimmarna! På natten pratar man så mkt bättre har jag kommit fram till. Ibland kommer jag fram till saker.

Natta och jag har kommit fram till att man borde börja skriva en framgångsrik blogg och tjäna en hacka. Andra saker man har lärt sig på sistone är att hålla tyst, och att inte lita blindt på vilka människor som helst. Sommaren ger oss alla så mkt ny kunskap.  hurrey!

Jag mår illa och nyss när nikolaj var här var jag nära på att spy. I morgon ska jag jobba och köpa en ny stor härlig säng!
 
Idag har jag lekt på länna, spelat volleyboll och badat. Isak ringde sen och han gjorde verkligen min dag! (och säkert de andras som var med) Vi åkte ut och seglade, fikade och badade. Jag paxar för en segelsemester i framtiden. Vatten är väldigt bra! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0