man lever bara en gång...

Shenis..i dag har jag tänkt hela dagen på att..."Man lever bara en gång, jag vill göra allt i mitt liv. Jag får inte sakna något eller ångra att jag inte gjorde allt jag vill"....kastade nyss en blick mot klockan. Det känns som om den är en luring. Kan klockan redan vara kvart över ett? Hela dagen har jag känt mig en aningen efterbliven. . .mer än vanligt alltså. Om jag hade gissat vad klockan var nu hade jag trott runt tolv. Men äh, vad gör det. Börjar faktist jobbet vid tolv i morgon. Jag kan sova die ganze nacht! Hurrej!

Något annat vi kan hurra för är att Vanessa sa att Ethel hade sagt till henne att vi inte kommer ha någon skoluniform nästa år, det låter lite kusligt bra. Undras om man vågar tro? Klärt!


Idag har jag gjort en hel del känns det som. Träffade eli och vanessa på stan vid fyra efter jobbet, tog en glass vid ån i någon timme tills våra bakar sa ifrån. Förnära kontakt med sten under en för lång tid uppskattades inte! Jag och vanessa cyklade sedan till Onoff, vägen dit var full av upplevelser. Vi blev nästan påkörda av Kricke med nea och vici i baksätet. Vi stötte på Chuba, hällis och Freddy-boi som körde omkring med sina bilar. På Onoff träffade vi syter frediksson och hon var glad. Läskigt vore väl annat. (: Vi köpte nödvändiga saker och cyklade hem till mig, åt soppa, gick till natta och stannade där resten av kvällen med eli, bello och natta. Nea och vici kom på slutet.

Vi gjorde något...CRAZY. Zip Zap, så var halva nessas hår borta! Woalla! Tjejen har lugg och är en Schnygging! Bit i den tårtan dö!

natta och vanessa innan förvandlingen 



....kameran dog så jag fick inte med hur hon såg ut när hon var klar. Men hon är en hotti girl!

Kommentarer
Postat av: Nessa

hoho tack min lilla frisörska :D

2009-06-18 @ 19:15:47
URL: http://vane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0