"Folk ger en uppgift = trött"

Idag var det min tomma dag, första dagen på länge som saknade en plan. Sov länge och gick sedan upp för att äta en tråkig frukost. Jag gillar inte frukost, mackor är blä. Sedan dess har jag faktist bara luffat omkring i nikolajs t-shirt och städat hela dagen. Första städområdet gjorde mig trött, för det hade mamma sagt till mig att städa.
 
"Folk ger en uppgift = trött"

Men sen åt jag pannkakor med jordgubbar och glass och fick upp min städarfrossa igen. Städade hela rummet och tog bort typ alla små prylar som fanns. Ska köpa riktigt inredning snart..Det ekar nog i mitt rum. Garderoben fick också ett lyft, nu syns faktist mina kära skor som stod på golvet under alla dammtussar och väskor. Blev även en stor hög av kläder, prylar och saker som ska säljas på torget.

"Jag är smart själv = glad flicka"

Ännu gladare blev jag utav Prybils samtal, Puss!

Kommentarer
Postat av: Prybil

xoxo

2009-06-07 @ 23:58:37
URL: http://victoriaprybil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0