Dag 1 - Sol, bad och aladdin

Det känns som om jag har hunnit med en hel del saker i dag. På min första riktiga sommarlovsdag väcks jag kl 10 av Nikolaj som är på sommarskola. Han ringer för att fråga mig när hans svenska lektion börjar. . . jag tror han uppskattar att han mig som håller koll på hans...planer.

Nikolaj kom till mig strax efter och vi solade och pluggade till hans svenska saker. .. .han stack tillbaka till skolan och jag solade lite till...städade övervångingen och pluggade lite jag med. När nikolaj sen kommer tillbaka hit har han med sig Zäta, Aron och Thorslund. Vi badar i min 24gradiga pool, fikar och drar sen hem till Thorslund för att se på aladdin.




Samuel körde hem både mig och nikolaj. Han är en fin pojke. Tack (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0