Mkt folk på hockeyplan.

Hej, det har varit nått krångel med min blogg. Har inte lyckats logga in på den förens idag.

I fredags sov alex över hos mig och efter många timmars sömn i mitt underbart mörka rum väckte mamma oss och alex var lite konstig. Morgon humör brukar det kalls. hehe. . . men hon kvicknade strax till och så började vi plocka ner skridskorna från vinden, gjorde i ordning varm choklad och åt lite middag med familjen. David hämtades upp oss och så drog vi iväg mot stundenternas!

Det kom mkt folk och vi körde hockey, jag gjorde mitt bästa. . .även om det inte var så mkt. Jag, alex, tussa, david, gabbi, petrus, amanda, jennifer, jeanine, jompi, zäta, robert, emanuel, jonathan, lukas, daniel, josef, rut, joel, thorslund, erik...hoppas jag kom ihåg alla..ishai och en söt flicka i hans sällskap trippade också förbi på en hälsning ett slag.

Efter några timmars hockeyspelade for jag och alex hem till mig..blev...med dragna på bio. Bjudna´, tack så mkt flickor, men ni hade inte behövt ta med mig. Jag kunde suttit hemma..men jag ät glad att jag fick komma med. . .

Såg Changeling, hemsk verklighets film. Typ hela salen satt och snyftade och jag och alex satt och kollade på alla som grät. Usch den filmen var verkligen hemsk.

Kommentarer
Postat av: Prybil

ishai och en söt flicka.. vad är det jag hör!? det var ju inte jag...!

2009-01-11 @ 22:21:56
URL: http://victoriaprybil.blogg.se/
Postat av: Rebecka

åh, den verkar vara bra. är den värd att ses tycker du?

2009-01-12 @ 20:41:12
URL: http://barabeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0