min estetiska vardag.

Hej.
8-17:30..som från och med nästa vecka blir 8-19. Det är ju inte alls lite långt. Icke då!
Idrott, matte, matte, svenska, hål, matte, typ 4 timmars musikal. Inte så farligt med tanke på att jag har musikal på kvällen. Men ändå. Jag kommer tyna bort av för lite mat. Typ i dag..en macka till lunch. Inte bra! Men maten är mig inte i smaken över huvudet. Köpte iallfall en baguett i dag också! Men nästa vecka får jag kila hem på hålet eller nått..måste äta, jag älskar mat! Yummi!

Hålet ja, det finns ett och annat att berätta om det. Vet inte riktigt hur det kom sig men hålet tillbringade jag vid "pianot"..ett intrument är det i varje fall, kan inte sånt. ..Satt där och, "spelade, dansade och sjöng" i en och en halv timme tillsammans med Bettan på lufttrummor och alex med luftgitarr! Najs najs! Danssalen är fantastik i bland. . när den är tom!



Nu över jag lite på min ..Master Class låt. . scary ju. Jag vågar inte sjunga, men nu måste jag!

Kommentarer
Postat av: Prybil

BRA! Dom ser vi ;) kanske går att se filmer över en telefondejt? :) haha

klart du kan sjunga marty! sing for me :)

2009-01-13 @ 20:58:17
URL: http://victoriaprybil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0