Lisen 18 år!

jy

Igår hade vi en överrskningsdag för Lisen som fyllde arton. Möte på donken kl 10, jag emelie och alex åt frukost medans vi skrev ett tal och andra saker som skulle föreberedas.

Åkte till Lisen kl tolv. Träffade Julia och Vallen, som redan var där. Stormare lisens lägenhet med en falsk födelsedagssång, fruktsallad och vuxna kläder till lisen. Vi klädde på henne, sminkade henne och woalla. Så såg hon faktist lite vuxen ut.
Vi band för hennesögon och åkte ner på stan. På stan fick hon hålla ett tal alex skrivit, skrika "Det är flodhästar i fyrisån" lite här och var och gå itne i butiker och tigga presenter. Hon fick faktist tre. Efter de, åkte vi tillbaka till lisen. bakade "pang-pizza" och hade det allmänt gött.
 
Drog iväg hem till Alexandra, hängde, dansade och sjöng högt och falskt till Mamma Mia. Så droppade det in folk lite då och då..Hällis, Petrus, Arash, Zäta, Nikolaj, Rutan, Jeannine, maria...kanske var det fler? Vi umgicks, lekte lite lekar, körde lite bil och sen var det dags att gå till NG-huset och Marias bostad för att baka kladdkaka och se film.
Dit kom den bruna och nyhemkommna isak förbi.

Kvällen slutade med att jag kom på hur mkt jag älskar min pojkvän. Han körde mig hem. Tack.

För fler bilder: Kolla min facebook.

Kommentarer
Postat av: Tove

å vad härligt att fylla 18. haha, det var två år sen det...

2009-01-04 @ 18:15:41
URL: http://theedge.blogg.se/
Postat av: susan & tyra

Hej! Vi har frågestund i bloggen bläddra ner 2 inlägg och passa på att lägga en fråga :)



ps . titta du så inte tar samma fråga som nån annan :D

2009-01-05 @ 11:32:25
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: gabriella

Jag kanske? :)

2009-01-05 @ 23:27:31
URL: http://gabriellaangelica.blogspot.com
Postat av: Prybil

alltså... ni är ju för underbara! jag vill ha er här..!

2009-01-06 @ 12:10:51
URL: http://victoriaprybil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0