känner mig som en ..kunglig slav.

känner mig som en ..kunglig slav. En slav som är slavdrivare åt andra och som låssas att det fortfarande finns en chans att se någorlunda okej ut när man går halvt trasig till skolan och de sjukt långa dagarna. De nöter på mig, precis som  jag tror att kareus och baktus gör, fast med någon annans tänder. 

Idag när jag var "exempel elev" för alla borttappade nior insåg jag hur mkt jag faktist tagit på mig det här året. Jag är nog inte särskildt planerande när jag nu tänker efter. Jag har valt till dubbelt så många tillval som man bör och utöver det gör jag mitt PA arbete i år, vilket innebär att jag varje dag måste vara som en blodigel (jag avskyr verkligen blodiglar) på alla slöa elever som inte lämnar in sina presentationer i tid. Jag hatar att tjata och jag har sedan läge insätt att jag aldrig kommer bli omtyckt på den här skolan. Jag är den tjatiga årsbokstjejen . . . är och förblir. . . 

Nu tänker jag glada tankar typ..Nikolaj, Grinchen, Te, BJ och ...wallander i morgon med Lojloj!   

tihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0