hejare på auktioner

I går kväll kom Nikolaj, Chuba, Hällis, Vallen och Bella hem till mig och spelade spel. Vet inte vad spelet samuel hade med hette men vallen var en hejare på auktioner. Nikolaj var också rätt ivirig. En trevligt kväll enligt mig. Lappen i pannan leken var rätt skoj också, speciellt för att bella trodde att hon var en tjej hur länge som helst och dels för att vallen tog av sig lappen och insåg att hon inte alls var den som hon trodde. Maggan. Ooo ja. 

Ni är välkomna igen.


Så var jag på mötet i morse med Stefan. Roligt, men jag var som ett trött russin. Alex också..så kollade jag och bella på skivor i bokshopen. Vi såg två bra med en tjej som heter rebecca och hon har gjort en julskiva! Wow!



Kommentarer
Postat av: elisabeth

den roligaste gånge vi lekte var när jag frågade om jag byggt upp mitt kändisskap på sex, bröst, blont hår och skandaler så var jag inger

2009-01-25 @ 19:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0