Victoria A.S Prybil

Tiden är mogen, och här kommer mitt riktitga blogg-grattis till Miss.P

åre, baby!
GRATTIS!


Idag fyller du 18 år och med det menas att du får ta körkort och ska komma upp till mig ofta! Nu har du längre inga ursäkter för både du och jag vet att du vill.

Victoria som jag nu har känt kanske, 4 år eller nått delar jag många minnen. Mitt första intryck av vickan lär inte ha varit "lockade" eftersom vi gick i parallell klass två år innan vi började hänga. Jag minns tyvärr inte helt hur min bild var av henne men otroligt nog var hon nog inte så.."synlig" som hon är idag. Victoria märks, hörs och tycker så att säga. Men i åttan, när vi faktist hängde lite då och då så passade hon på att flytta ett halvår till sthlm. Eller nej föreseten, hon gick bara skolan där men hon bodde i årsta. Dumt nog. Vi kunde haft ett halvår till med varnadra. Har du tänkt på det, sockerpullan?

Victoria insåg sitt misstag av att gå i sthlm och började på vårterminen på Lo igen och då blev det väl mer VI på riktigt. Med likadana moppar var vi moppe-drottningar bland alla moppepojkar. Våra var snyggast, renast, men tyvärr inte snabbast...Vi gled nog runt på mopparna hela sommaren, åt Café zero, Ben and Jerrys och Findus Kanelbullar. Glassigt varé!

Jag skulle kunna skriva hur mkt som helst, men det har jag inte tid med. Skolan kallar you know. Men grejen med alla dessa rader är att jag vill säga att jag uppskattar dig till tusen tjejen!

vijoggarnaoss



....Så jag sätter på te så kommer du snart, okej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0