BIOTHOPIA

Hej.  Känns lixom bra att börja ett inlägg så fast ingen bryr sig. Det är typ ändå bara jag som läser. . .

Oj så trögt det kan gå att få ner något onödigt i ett blogginlägg. . . har tagit mig 26 min att skriva detta. Det är inte för att jag skriver segt utan för att folk skriver till mig hela tiden, mest bella. På arabiska, och Mikael skriver också, fast ärligt talat har jag ingen aning om vad vi snackar om. Men det är lite små trevligt, ..tror jag?

I dag har jag gjort mkt, kanske för mkt. Om det möjligtvis går? Åkte på förmiddagen till Luthagen och mina små kusiner för att ha party med dem och min syrra på Biothopia. Det är tydligen ett museum med svenska djur och mest fåglar. . . Små ungarna kunde alla fåglar..typ. Snacka om att jag kände mig lite värdelös som gått i skolan typ hela livet och kunde mindre än dem som går på dagis. Alla borde kanske gå på dagis. Då kan man iallfall fåglar!

  jag och tilda
te


Efter taco middag hemma hos kusinerna åkte jag ner på stan för att träffa Carro och Vanessa på Waynes! Vi fikade lite, fast jag var helt proppmätt och drog sedan vidare hem till Edis där vi tillslut hamnade i soffan och såg en film med kricke och edis.

Kom nyss hem och i morgon står, frulle med bella, pulka åkning med edis och bella och sthlm med flickorna på listan!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0