Tillägnat er flickor!

Jag lever vanligtvist inte ett farligt liv. Men idag har jag och alla andra cyklister i Uppsala fått känna "nära döden"-känslan.  Fem gånger till skolan och minst lika många gånger på vägen hem. Uppsala är en enda stor hockyplan som inte är omskött utan har sina knölar här och var. . .

Umgicks med Nikolaj hela helgen. En helg som var perfekt för mig nu i detta tillstånd. Tack vännen! Verkligen.

Noomi fyllde 18 akrobatiska år i går, så i lördags var jag och minst några dussin till hembjudna för firande hos den vackra flickan, hon glada du vet.

Nu ska jag jobba. . . yearbook you know.

Jag är bara lite avis på Prybil som hänger i åre. Men hon saknar mig, det är inte ett äkta åre för henne om inte jag är med. Vem ska nu hjälpa henne upp ur alla skogar och bäckar?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vill du ha fler besökare till din blogg, nu har du chansen :) Gå in här och följ anvisningarna!

http://www.viraltrafik.se/?sannaemmot



2009-02-09 @ 23:25:29
URL: http://emmotsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0