Pulka, lär vara ett finskt ord.

Jag har tappat kameran. . .det mest irriterande med det är att jag hade den för typ en halvtimme sen antingen i badrummet, sovrummet eller gästrummet.  . . . men nej ingen kamera någonstans!

I morse vid tolv kom en lite flicka för att käka frukost med mig, det blev Pannkakor med hallon, Banan och sirap, Nypressad apelsin juice, te och rostad macka med ost och skinka. Mums. Sedan blev det klippning av detta vackra hår som hon råkar ha. . . . det blev en stor läskig och väldigt hårig hög efter att vi var klara! b

Samuel kom och vi gav oss ut i mitt garage för att lite pulkor. Fann inga, utan tog med oss lite plast att åka på i årstabacken. Det gjorde rätt ont så vi åkte inte så länge, men roligt var det! 

Så var det Edis tur att bli klippt. Han belv jätte fin. Fast han själv inte tycker det. Men två mot en och vi har rätt! 
barnoo

Nu ska jag snart iväg till sthlm med Vanessa, Vallen och Bello. Najs. ...jag saknar nikolaj. <3

Ciao!  


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror att jag var tvungen att hålla upp handen.

hej blått och rött och grönt.

2009-02-19 @ 19:19:03
URL: http://katja-kaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0