Nattan.

Hej hej, sitter här och lackar om mina naglar från färgen Orange till Rosa. Det gick inte så bra att ta bort den orangea så nu ser det ut som om jag har äckliga "ost-bågsfingrar" ...inte mysigt.

Snart kommer bröderna Brink hit och ska äta frukost med mig! Så såfort naglarna torkat ska jag sätta igång att fixa något smarrigt. (: Får se vad det blir. . . .

I går var jag med nikolaj i varje fall, vi skulle först på Sagan om Ringen maraton. . . men så blev det inställt och vi båda halvsov istället framför Grinchen. (SOM ÄR BRA!) ..jag var bara trött.

Grattis Nathalié! I dag fyller flickan 17 år.


Party party.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej tina1 ja stalkar dig

2009-02-28 @ 12:09:13
Postat av: samuelhcool

"I går var jag med nikolaj i varje fall, vi skulle först på Sagan om Ringen maraton. . . men så blev det inställt och vi båda halvsov istället framför Grinchen"



Känns som du och Niko gör samma sak varje gång ni är med varandra typ? :P

2009-02-28 @ 17:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0