Fullt ös...

Helt plötsligt och otippat drog jag iväg på en match för ett lag jag inte längre tillhör. Men nu..hjälper?

Övningskörde till matchen, bättre förare får man leta efter.. haha. Var nöjd med mitt spel och blev knuffad med huvudet in i väggen och knät i sarjen. Blod på knät och ett huvud som dunkar konstant! AJ! Började gapskratta för den roliga synen av 100 huvuden som synade mig uppifrån. Där jag låg på marken och absolut inte fick resa mig, domaren skulle undersöka mig. Det var roligt, tydligen eftersom jag skrattade vilket gjorde hela situationen pinsam. Där låg jag och gapskrattade medans domaren och alla andra tittade noga på mig och mitt blödande knä.

Jahapp..så ska man va på celsiusskolan 07:00 för NG alla hjärtans dag pynt! Jag kör en Prybil och säger.."Fullt ös medvetslös! "

Bis bald!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0