Fejk alla hjärtans dag, typ.

Idag hade elevrådet med Noomi i spettsen (om jag inte tar fel) ordnat alla hjärtans dag firande i skolan! Mysig inredning, hjärtan överallt och romantisk musik! Några av mina favorit låtar bland annat. . men dem vill jag inte gå ut med här. Dem är alldeles för speciella för mig. Otroligt fina! Fick minst två kyssar under misteln, fast det inte är jul. Men det passar alltid med mistel! Får inte heller glömma den otroligt romantiska dikten som alex skrev till mig och som lästes upp för hela skolan! Tack! 













Ingen tralalalal..körsång idag så jag traskade hem tidigare än planerat i det vintriga vita landet, även kallat årsta. Idag åker Alex till Ödeshög och jag får inte se tösen förens på måndagen när vi börjar skolan igen. Nikolaj åker på söndag morgon till åre en vecka. Mina två prickar far iväg och lämnar mig bakom sig, kvar i Uppsala. . . Kul. Men! Innan dess ska jag faktist tillbringa hela lördagen hemma hos min Nikolaj, för då är det alla hjärtans dag på riktigt! ♥

Annars har jag lite planer som jag tänkt att fylla mitt lov med:
- jobba
- PA-arbete
- Klippa Edis
- Klippa Bettan
- Fara till sthlm med vallen, kanske lise och ev. sova kvar nånstans. 
- Köpa te och inredning till mitt rum, det ska plinga Japan, te och körsbärsblommor! 
- Prova på att ha en dag utan att göra nånting, verkar läskigt. Vad gör man då?  
- snacka med P!
- kanske sno mina små kusiner och ta med dem på äventyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0