arabisk/tysk-te/filmkväll

Har just avslutat ett efterlängtat telefonsamtal med nikolaj, som fortfarande är i åre. Men i dag kommer han hem och i morgon får vi se om jag överraskar honom med att hälsa på. Som om jag inte skulle komma..?! Det är hemligt! Lika hemligt som att edis har klippt sig. Det får inte någon veta om! INGEN!

Det var flät och mjuka kläder tvång!

Andra natten tillsammans med Vallen och Bello, andra frukosten på rad med vallen, tredje frukosten på rad med bello..och typ 4000 frukosten med mig. Överskattat att räkna efter. . .

Hemma hos valle hade vi tre en arabisk/tysk-te/film kväll med lagom mycket skön musik av olika slag. Vi såg "Hata göteborg", som man fattade typ 1/5 av vad de faktist sa. Skånska är inte min starka sida. . (Borde ringt noomi), efter de såg vi "John Tucker must die", och nu passar jag på att tillägga att Bellas rumpa är en oskön kudde. Sen var det sovtime. Och Jag delade säng med Valentino, inte valle alltså. Det var trångt, men inte varmt utan snarare kallt.
Om tårna. . .
flätor bv
Ta en titt på den pytte mandarinbiten jag håller i.

Godmorgon och här var det grillade mackor, te och "smala sussie". JA!

Kommentarer
Postat av: din fru.

du jag och frukost. knörr.

2009-02-20 @ 17:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0