Passa in.

hej.

Idag kännde jag bara. . . "nä! Jag vill inte gå till skolan. Jag vill vara hemma med nikolaj och strunta i att sminka mig, tvätta håret eller borsta tänderna" Tur att båda hade eget arbeta hemma. Psyko. <3

Det är lite de som är skönt med nikolaj. Han lixom låssas inte om att jag ser lite risig ut. Jag känner mig lika fin som vanligt, fast jag inte är det. Men för allas bästa och så att han slipper känna att han gjort en riktig miss i att ha mig så brukar jag nästan alltid "fixa" mig annars. Men i bland har man rätt till en skunk dag.


Min arm har varit knäpp idag. Det har huggit i den ibland när jag svängt för mycket med den. Nikolaj har pysslat om den men bara en stund. Sen ville han vara den som det var synd om. Då fick jag pyssla om honom med min onda arm.


Jag har inte min blogg bara för att passa in. Nu vet alla det.


Jag ska även börja skriva blogg ofta och vara lika duktig som carro och noomi som alltid skriver bra saker och lägger ut smickrande bilder. Bra tjejer, bra jobb. Mucket..creaaativ!

Kommentarer
Postat av: Noomi

Kärlek !!!! Det är allt jag säger, puss

2009-12-02 @ 15:47:19
URL: http://noomif.blogg.se/
Postat av: Carro

men aw. du är sweet, men jag är inte så bra jö.

DU är bra, kör ditt race, för jag gillar ditt race.

pusspusspuss.

2009-12-03 @ 11:24:34
URL: http://carrolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0